Tuesday, March 30, 2010

Hari Perhutanan Sedunia Peringkat Ng Perak

24 mac 2010.. sambutan hari perhutanan sedunia peringkat negeri Perak. Aku terlibat le juge sbb kena konduk koir. Biase le tu.. hehehe.. tp yg bes nye.. aku diberi penghormatan untuk tanam anak pokok bakau. tapi bukan la aku sorang je yg tanam.. ramai.. geng pelajar sekolah pun join.. Waaaa.. bab tanam pokok tu yg aku suke sgt tu... sbb bagi aku.. ada sentimental value.. cewahh..! Gambo kt atas tu.. panorama kat Hutan Paya Laut..
Lagi 1 yg bes nye hari tu sbb aku sempat le juge bergambo dgn papa rock.. hehehe.. Ramli Sarip. Rasa nye ni le petama kali aku begambo dgn artis. Sebelum ni wat dono je kt artis.. tp kali ni sbb Ramli Sarip.. dulu rock sekarang dh tukar jadi penyanyi alam.. so aku himpit juge la.

No comments:

Post a Comment