Thursday, October 8, 2009

Pemandangan Di Gunung Brincang







Ni aku shot kt gng brincang cameron.. kat bwh menara pandang. Memang puashati le dtg cni, byk port sempoi utk snap pic pemandangan. Ada menara pandang.. ada pondok bergambar.. ada trek.. pendek kata pd peminat alam.. potograper.. mmg cayo kalau sampai cni.




Ni lak masa dh lewat ptg skit.. fullamakkk.. nangis beb nengok keindahan alam nii.. aku yg amator sesangat ni pun dh ble shot cmni.. korang yg xpert ntah le.. mmg tangkap leleh beb. Lps tu aku cpt2 panjat menara pandang tu sbb matahari dh mula turun.. dh mula kuning nk merah.. pergghh.. aku xnak telepas pluang ni.. detik istimewa bg seorang amator cm aku. Aku nk snap detik matahari getak.. ahaks..
Dan yg ni.. hehehe... dpt juger aku merasa shot detik detik sentimental dlm jiwa seorg fotographer.. cewahh.. x payah le aku citer pjg2.. korang tengok le sendiri.. bak kata org..' gambar mampu menceritakan seribu makna dan perasaan..' hehehe.. mintak maap.. aku terover skit.. poyo pun xpe.. janji aku dpt numpang dpt kongsi dpt join perasaan tuu.. hikhikhik

4 comments:

  1. Pergh....jeles aku...cantik bangat..
    bila nak gi lagi...nak ikut.....
    tapi cari le lens macro...ngan UWA baru best...dan kene bawak tripod...baru gambo lebih cun tak goyang.

    ReplyDelete
  2. Fuh...jeles aku...cantik bangat dong...
    Bile nk gi lg...nak itut....
    Ape nama tempat blumut tu Gunung Irau ke?..
    tp sblm tu kena up-gred dulu ler. Kena cari lens macro, tripod, lens UWA (ultra Wide Angle.

    ReplyDelete
  3. Fuyoo...cantik bangat...jeles gue..

    ReplyDelete
  4. tu le pasal.. lps dpt shot pic ni.. aku terus berangan nak beli xcesori canon. hehehe.. Nak pi.. sett!!! aku pun x puas lagi. Leh ajak kenkawan lain sama

    ReplyDelete