Wednesday, November 18, 2009

Nabil Aiman.. Anak Sulung Aku



Harini aku sentimental sikit. Anak sulong aku nak ikut pegi rombongan sekolah ke penang. Kol 5 pagi dia dh merajuk sbb gerak lambat.. takut telepas bas katanye. Mmm.. excited bebeno. Aku pun hanto die sampai sekolah kol 5.30 pagi coz cikgu pesan.. kol 5.30 pg bertolak. Lepas solat suboh bejemaah kt surau diorang pun terkam naik bas. Aku pun tunggu le tepi bas konon2 nye nak babai le. Tapi tunggu punya tunggu punya tunggu sampai kol 7 tak bejalan lagi, kol 8 pun kat ctu lg.. apa ke hei nye yob. Laslas aku pun balik dulu tinggalkan hero aku tu.
Kol 9 aku pegi jengok lagi.. Bas dh xde.. tapi... laaa.. anak aku ade lagi kt ctu. Rupanya bas dh penuh.. dah overload so diorang keluokan anak aku dan 10 org kwn dia. Pulakkk... tapi cikgu janji nak sewakan van nak bawa juge diorang. Aku try buat cool.. bapak misali le konon nye . So aku tunggu le lagi. Kol 10.. kol 11.. kol 12 tak ade ape ape berlaku.. Tercabar dan tercalar le hati seorang ayah yang penyabar dan penyayang ni.. hehehe.. Ringan je mulut nak ajak anak aku balik.. tp kesian lak.. dia dh excited beno. Setakat nk pegi penang tu.. aku pun bole bawa.. tp dia munkin nk have fun dgn kenkawan dia. Adussss... bengang betol la.


At last kol 12 lebih diorang pun pegi le ke penang dgn van. Mmmmm.. Ayah sayang Along.. Jaga diri leklok.. enjoy your trip and have fun..!!! Sentimental le aku jadi nye. So mlm tadi tepaksa la lepaskan rindu dendam kt mama die. hehehe..

No comments:

Post a Comment