Friday, November 13, 2009

ORANG MAKAN ORANG



cam biaser kalau xde ape kejer nk dibuat.. sebelum tido aku relax sambil surfing wat blog walking. Sekali tejumpe artikel ni.. uiyoo.. kanibal nii.. terus aku bancuh alicafe.. nak study. My wife dh telena kt depan tv. Mulanye nk temankan anak tido.. laslas dia pun leboh. mmmm xpe le tu.. aku nk citer kes makan orang ni bukan kes wife aku tetido.. hehehe..


Rupanyer.. gambo kt atas tu bukan la kes orang mkn orang yg sbenar. Ni ntah kt taiwan ke hongkong ke macau ke.. (diorang ni yg suke sgt mkn pelek2) aku pun x tahu.. agak2 je sbb dlm blog tu x citer lak dari negara mane. Chef tu sebenarnye buat KEK mcm anggota badan manusia. Dapat sambutan dan permintaan tinggi kata nyer. Perghhh.. haru betoi kaum akhir zaman ni. Kalau selera nk mkn org tu mmg ada dlm diri diorg.. rasa nyer x mustahil diorg sanggup mkn real nye kalau ada pluang kan kan kan.. adussss..!!!

3 comments:

  1. tidak makan orang terjadi apabila tahi makan tidak mau

    ReplyDelete
  2. emm betul2, emm aku pun tak faham la zaman sekarang ni. tak dapat makan yang real, yang tiruan pun bolehlah...

    ReplyDelete