Tuesday, April 20, 2010

AMARAN PEMAIN BOWLING

Aku ni mcm family lain juge la.. dh mula bejinak2 main bowling. Kdg2 tu tiap hari sabtu or ahad aku bawa family layan bowling.. at least aku gunakan waktu utk bersama family. Hero aku yg 2 org tu suka.. diorg siap berlawan2 sape terer. Nak ambik hati diorg aku pon beli sorg sebijik bola. Kwn2 opis pon dh ramai yg mula main bowling sbb dh jadi cm sukan rasmi setiap jabatan. Cuma aku nk pesan kat sini.. hati2 bila main bowling tu.. kalau bole jgn pakai cincin.. sbb takut jadi cm yg dlm gambo kt bawah ni... eeeee.. Yg ni aku dpt dari dlm intenet juge.. so saje aku panjangkan citer ni utk kenkawan... dengo citer sbb main bowling x buka cincin... Yg bagusnya.. dia cuba nk selamatkan jari tu dgn cara simpan dlm ais.. tp sebenarnye cara tu salah.. kalau simpan cmtu kulit tu akan kembang masuk air.. sepatutnya masukkan dlm plastik dulu baru rendam dlm ais..

No comments:

Post a Comment