Wednesday, April 21, 2010

Reharsel Di Majlis Penanaman 26 Juta Pokok Di UiTM

Hari ni 21 April 2010.. aku terlibat dengan koir lagi. Kali ni dlm majlis Penanaman 26 juta pokok di UiTM Manjung. Dirasmikan oleh MB Perak. Harini reharsel je. Esok baru betol2... Masa try tadi aku rasa team koir aku tu perform ok.. puas hati le. Dh x nampak muka tension.. muka gabra.. semua dh enjoy. Munkin sbb semua dh byk pengalaman ataupun munkin semua dh confident bole perform. Lagi 1 faktor munkin sbb pemilihan lagu yg enjoy. kami bawa lagu Hijau zainal abidin.
Mmmm... sokongan bos pun ok.. ada bas.. ada br8fast.. ada lunch.. ok le tu.. tshirt n topi utk rehasel pon ade.. aaa.. dh naiktaraf le tu.. hehehehe... harini pakai tshirt oren.. esok pakai baju koprat putih hijo... tp sikit je yg spoil.. bkn nk komplen tp rasa nye x manis le kalau suruh geng koir wat kerja angkat khemah.. angkat pentas.. angkat kerusi.. bkn berkira tentang tenaga tapi sepatutnya benda2 tu dh plan.. dh susun.. dh ada layout.. anyway.. aku tgk diorg x kisah pun. cuma aku je risau... Pepehal pon yg penting esok.. harap2 kitorang punyer perfomance cantikkkkkkkkkk...!!!!

1 lagi yg buat aku puas hati n sikit bangga sbb anak buah aku juge terpilih untuk buat demo aktiviti panjat pokok. Sebelum ni asyik impot pemanjat dari Lintang Pahang.. kalini anak buah aku pon dh bole.. Tahniahhh... kobat.. sarip dol dan A.


No comments:

Post a Comment