Monday, May 24, 2010

Bawa Family Layan POKOK

Cuti sabtu ahad... masa qualiti yg perlu aku gunakan utk family aku selepas kursus Fail & Rekod di Teluk Batik 2 mlm. Aku pun dh blank nk bw kemana. Sekali bila aku lalu kt Tmn Tasek Taiping.. waaa.. cantiknye.. tingin nk ajak family layan view pokok. Selama ni asyik lalu je or terus bw pegi zoo tp kalini tingin sesangat nk njoy view sini n have fun dgn family. So ape lagi.. kitorang pon dh mcm tourist le layan posing kt rata2 pokok yg memang unik dan cantik tuu.

Pokok ujan-ujan kt cni rasanye dh lebih 100 tahun kot. Masa aku kecik2 dulu pon mak abah penah bw posing kt cni.. rupanye dh aku jd ayah pon masih bw family posing kt cni.. hmmmm cpt nya masa berlalu... munkin satu hari nnt anak2 aku lak bw family diorang layan posing lg. hehehe... Aku suke nengok gelagat anak2 aku yg hepi sesangat.. enjoy habis layan posing kt setiap pokok. Mmmm.. aku bersyukur dpt anak2 yg sihat dan ceria serta family yg bahagia. Sexy mama diorang cukup cun haritu. Aku memang jatuh cinta sekali lagi. Cewahh..


Pagi2 lagi aku dh uploadkan gambo2 ni dlm blog sbb kejap lagi aku dh nk masuk utan lagi.. layan kerje lak nk standby utk auditor MC&I hari Rabu nnt. Gud Lux K-Roll... hiks

No comments:

Post a Comment