Saturday, May 8, 2010

SELAMAT HARI IBU... My sexy mama

Mmm.. hari ibu dtg lagi. Anak2 aku dh siap beli hadiah kat my sexy mama. Tp cam biase le budak2.. punyer le kelam kabut nk pilih hadiah sampai pecah 1 gelas hiasan kt kedai tuu.. Ape lg.. cm biaser le.. once broken consider sold le.. rugi RM20. Masing2 dh pilih hadiah.. so aku pun suruh diorang tulis sendiri isihati diorang kt kad tu. terharu lak bila baca anak lelaki aku tulis... "Sayang mama dan along doakan mama bahagia di dunia dan di akhirat".. sorang lagi.. "Angah ucapkan selamat hari ibu, angah sayang mama dunia akhirat"
Tapi yang buat aku tersengeh sorang2.. bila baca anak dara 6 tahun aku tulis... "Saya sayang mama saya yang cantik tu..." kat dlm kad lak dia tulis.. selamat hari ibu. Mama cantiklah... hehehehe... alhamdulillah aku dikurniakan anak yang sempurna dan baik budi pekerti mcm mak bapak dia juge.. hehehehe... semoga bahagia. Aminn...

No comments:

Post a Comment